Miten tuotteiden palautus ja hyvitys toimii?
Tuotteilla on aina 100 päivän palautusoikeus. Palautus hyvitetään sinulle 21 pankkipäivän kuluessa palautuksesta.


Näin teet palautuksen:
1. Käytä paketin mukana tullutta palautuslomaketta. Merkitse jokaisen palauttamasi tuotteen palautuksen syy.
2. Pakkaa palautettavat tuotteet ja palautuslomake pakettiin. Kiinnitä palautuskortti paketin ulkopuolelle.
3. Sulje paketti teipillä ja vie se lähimpään Postiin tai Postin pakettiautomaattiin.


Milloin pakettini on perillä?
Tilaamasi tuotteet saapuvat noin 7 päivän kuluessa. Voit seurata tilaustasi linkin kautta PostNordin lähetystunnuksella. Linkin löydät tilausvahvistuksesta.


Paljonko toimitus maksaa?
Me maksamme toimitus- ja palautuskulut. Voit siis palauttaa tuotteet meille ilmaiseksi. Käytä tässä tapauksessa paketin mukana tullutta palautuskorttia.

Tilaukseni tuote on puutteellinen/viallinen. Miten minun tulee toimia?
Voidaksemme käsitellä reklamaatiosi mahdollisimman pikaisesti ja vaivattomasti tarvitsemme tilausnumerosi. Ota se esille kun otat yhteyttä asiakaspalveluumme nettisivujemme yhteydenottolomakkeella.


Toimiiko Zircle Suomen ulkopuolella?
Toimimme Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Saksassa, Puolassa, Ranskassa, Belgiassa, Alankomaissa ja Espanjassa. Toimitamme tuotteita yksinomaan näissä maissa. Toimitus on sinulle täysin ilmainen.

Mistä myymänne tuotteet tulevat?
Kaikki tuotteemme tulevat Zircle-käyttäjiltä. Ero osto- ja myyntihinnan välillä koostuu tarjoamistamme ammattimaisista tuotekuvista, tuotetiedoista, huolellisesta laatukontrollistamme sekä pakkaus- ja logistiikkakuluista.


Miten voin maksaa?
Tällä hetkellä tarjoamamme maksutavat ovat PayPal ja luottokortti. Maksusuorituksen jälkeen saat tilaus- ja maksuvahvistuksen sähköpostitse.


Missä kunnossa tuotteet ovat?
Kaikki tuotteet ovat käytettyjä, huolellisesti tarkistettuja merkkituotteita. Kaksivaiheisen laatutarkistuksemme ansiosta vialliset tuotteet ja tuotteet, joissa on näkyviä käytön jälkiä eivät päädy myyntiin. Tarjoamme vain hyväkuntoisia tuotteita.


Miksi tuote ei ole saatavilla?
Kaikki tuotteemme ovat uniikkeja. Tästä syystä yksittäiset tuotteet eivät välttämättä ole enää saatavilla kun haluaisit ostaa ne. Tuomme kuitenkin uusia tuotteita myyntiin päivittäin. Kannattaa siis pitää sivuamme silmällä.


Mistä löydän tietoja mitoista ja materiaaleista?
Valitettavasti tällä hetkellä emme näytä kaikkien tuotteidemme mittoja. Meillä ei ole myöskään täydellistä tietoa tuotteiden materiaalien koostumuksesta. Kehitämme sivua jatkuvasti voidaksemme tarjota sinulle kaikki tuotetiedot lähitulevaisuudessa. Suosittelemme, että siihen asti testaat tuotteen henkilökohtaisesti. Mikäli tuote ei sovi, voit yksinkertaisesti palauttaa sen meille – täysin ilmaiseksi.


Miten otan yhteyttä asiakaspalveluun?
Tavoitat asiakaspalvelumme nettisivujemme yhteydenottolomakkeella.


Miten muutan omia tietojani (sähköposti, salasana, käyttäjätunnus)?
Zircle-tilisi vastaa Zalando-tiliäsi. Siksi keskeiset muutokset, kuten sähköpostin, salasanan ja käyttäjätunnuksen muutokset, tulee tehdä Zalando-tililläsi. Kirjaudu sisään osoitteessa www.zalando.fi muokataksesi tilitietojasi.